Saturday, October 16, 2010

my story .
walaupun kiteorg baru jumpe sekali , (tp tu pun aku malu nk pandang mukaa dea , haha) aku tetap sayang kat dea doe . bagi aku dea ni laen dari yang laen . aku ta taw lah dea macam manee pulak kann . aku selalu harap supaya dea sentiase fikir pasal aku . yeah , memang sekarang ni kami maseh muda nak fikir pasal cinta but itu kann lumrah hidup manusia . aku selalu berharap supaye dea terimaa lahh aku balek . aku rase , ni lahh kali pertame aku rase susah gilaa . selalu nyaa bende bende macam ni aku boleh handle lagy tapi sekarang tak . aku sendiri ta taw knape . setiap mase terfikir pasal dea . kadang kadang menangis ta tentu pasal . haha . serius aku cakap , ni lahh perkara terburuk yang pernah berlaku dalam hidup aku . aku menyesal minta clash dekat dea , tapi aku dah minta maaf . buat dea maafkan aku dengan ikhlas kea ? memang ni semua salah aku . sebelum aku mintak clash dengan dea , aku ta fikir panjang pun sebenrnyaa . aku ta sengaje . sorry sangat . kadang2 aku rase macam orang bodo jea fikir bendaa macam nihh tapi nak buat macam mane , salah aku jugak . padan muka kau shasha! haha.

No comments:

Post a Comment